FANDOM

Po celém světě vznikaly školy pro tvorbu specializovaných bojovníků na boj s monstry a běsi, které děsili obyčejné lidi i jen z vyprávění. Jsou to většinou malé opevněné usedlosti vybudované na magických zřídlech. A jak už to bývá u prostých lidí, začalo se tradovat, že vědmáci jsou nelidská stvoření a, že provádějí za zdmi svých cechů zakázané rituály.

Řád Běsa Editovat

Nejstarší a první cech, který byl založen elfy v dobách kdy začali kolonizovat kontinent. Kontinent byl totiž plný tajemství a nebezpečných stvoření, se kterými se elfové ješte nesetkali. Nachází se u zdi Giríth-Mol. Po elfské epidemii bylo však i toto místo opuštěno, ale společným usilím všech ras bylo znovu obnoveno.

Řád Orla Editovat

Řád nacházející se na upatí Hor na konci světa, vzhledem k jejich poloze do tohoto řádu vstupují jak lidé, tak temní elfové, kteří sídlí pod horami. Díky tomu musí být velmi všestranní, bojují s nestvůrami na povrchu císařství, ale i s běsy obývající podzemí. Jejich zkouškou dospělosti je přežití jednoho týdne v horách a přemožení běsa ze starých elfich ruin.

Klan Draka Editovat

S ostatními řády nemají mnoho společného, snad kromě důvodu jejich vzniku. Nachází se v Dračích horách a do svých řad přijímají výhradně orky, ale s ostatními školami vycházejí v dobrém. Jen málo z nich se naučí využívat znamení v plném rozsahu. Spoléhají hlavně na mutace a brutální sílu. Jejich poslední zkouška je stanout tváří v tvář draku, nezabít ho ale nechat si udělit zranění, hodné válečníka.

Řád Hada Editovat

Vznikla v dakarské poušti a žijí nomádským způsobem, proto už samotný vstup do řádu a jejich nalezení je obtížné. Jsou to mistři ve výrobě všech druhů jedů a pohyb v tekutém písku není pro ně nic neobvyklého, co by je mělo nějak omezit. Jejich poslední zkouškou je odejít do pouště a porazit obřího škorpiona, jeho bodák donést zpět a během rituálu z něj pozřít jed (některými nazývan Spish).

Cech Jörmundga Editovat

Pevnost na ostrově Falgríft dává vzniknout těm nejdrsnějším z nejdrnějších. Seveřané se o sebe na pevnině dokáží postarat sami, ovšem moře je něco jiného. Mořské bestie I běsi a oběti z lodí jimi potopených neustále sužují moře severu. Narozdíl od ostatních vědmáci Jörmundga nejsou samotáři, protože často čelí výzvám, kde by samotní neuspěli. I proto si je často najímají obchodníci ze svobodných měst, aby je chránili na jejich plavbách. Jejich zkouškou je získání chapadla Krakena, který se na ostrovech oběvuje jednou za 3 roky.

Řád Kelpie Editovat

Velmi malá elfská škola na ostrově Elarion. Díky elfímu nadání pro magii jsou jejich znamení nesmírně mocná ale I přesto jsou opovrhování ostatními elfími mágy a nejen jimi. Přesto mají plné ruce práce s následky temné magie, která vedla k zániku elfského království a lovem těch, kteří jí používají.