FANDOM

Trpaslíci jsou hrdá rasa, která dbá na svá tradice. Čest je pro ně vším, stejně tak jako jejich město, které ctí jako svoji rodinu. Dříve to bylo hrdé království, které se rozprostíralo pod zemí po celém kontinentu, ale po invazi orků a vnitřních nepokojů zbyla jen roztroušená trpasličí města s vlastním samosprávou.

Horší trpaslici Editovat

Tito trpaslíci žiji v obrovských městech pod horami. Ven vycházejí jen sporadicky a nikterak se nezajímají o dění na povrchu. Každé trpasličí město má svého místokrále a o ostatní se trpasličí města moc nezajímají, ale je-li třeba, všichni trpaslíci se dokáží spojit a bojovat jako jeden národ. Po několik staletí bojují s orky, kteří vtrhli do Caladerských hor a usídlili se v Undo-Sulských bažinách. Horští trpaslíci nejsou jen vynikající horníci a řemeslnici, ale i stateční bojovníci. Několik zbylých měst lze nalézt i v Horách na konci světa.

Povrchový trpaslíci Editovat

Trpaslíci, které už unavovalo neustále kutání pod horami a život jejich druhů je nelákal. Žijí roztroušeně po celém světe, ať už jsou to velká města či mále vesničky. Jsou tam, kde je jich třeba. Podnikají v trpasličím řemesle nebo se nechají najímat jako žoldáci.

Zatracení Editovat

Zatracení jsou trpaslíci, kteří spáchali zločin vůči své rodině nebo svému městu. Jediným způsobem, jak odčinit svůj prohřešek vůči svým předkům je vykoupením v bojí proti co největšímu a nejsilnějšímu nepříteli. Mnoho těchto trpaslíku patřilo mezi nejznámější drakobijce a lovce potvor. Jsou to ti nejnebezpečnější a nejzarputilejší bojovníci jaké kdy svět viděl.