FANDOM

Orci pocházejí z Hor na Konci světa a z plání za nimi. Před několika staletími však byli nucení opustit svou zemí a vydat se na východ. Nejsou moc chytří, za to si vše vynahrazují silou a svou zuřivostí. Výjimkou jsou jejích šamani, kteří většinou zastávají roli poradce v každém kmeni. Je zvyklé, že některé kmeny se spojí a vytvoří tak klan. Vůdce většinou vzejde z řad náčelníků kmene.

Klan Bloodfang Editovat

Tento kmen převzal jméno po hoře Bloodfang, ve které se usídlili poté, co dobyli hlavní trpasličí město a zabili trpasličího krále a tím zničili Trpasličí království jako takové. Jsou to krvelační bojovníci a nejsilnější orkský klan vůbec. Nezastaví se před ničím, dokud nemají to, co chtějí. Před několika desítkami let však vtrhli na území Říše a elfů, kteří je však ještě s pomocí trpaslíků zahnali zpět.

Divocí Orkové Editovat

Orkové, kteří zůstali, nebo se vrátil zpět do své původní domoviny. Žijí v Horách na konci světa a dál za nimi. Nejsou tak krvelační jako Orci z klanu Bloodfang a vydávají se spíš duchovní cestou. Uctívají matku zemi a její výtvory. To však neznamená, že tito orci nemůžou být nebezpeční. Občas se dostanou do potyčky s lidmi z pohraničí, kvůli svým svatým pohřebištím, která jsou zasvěceny matce země.

Severští/Horští Orkové Editovat

Severští Orkové přišli na sever drancovat a plenit. Mnoho z nich plení nebohé severské vesnice do dnešních dob. Někteří se od svých bratrů distancovali a snaží se žít mírumilovně ve svých klanech a vycházet se seveřany. Uctívají bohy hor a větru. Jejich svatá pohřebiště v horách jsou pro ně velmi důležitá, neboť věří, že je bohové hor vezmou do své říše. Některé z orků najdete i v severských armádách místních jarlů, často jako sebevražedné oddíly.