FANDOM

Lidé jsou jedna z nejmladších ras tohoto světa a také nejpočetnější. Po několika stovek let se z rozdrobených a necivilizovaných kmenů stala ta nejdominantnější rasa v celé Caladrii.

Ačkoliv lidé nejsou tak zručný řemeslníci jako trpaslíci a nebo tak talentovaní v magii jako jsou elfové, dohánějí to svou pracovitostí a učenlivostí. Nicméně jsou lidé mnohem více ovlivnitelní a zkorumpovaní a nebrání se jakémukoliv činu. Jen pro to, aby dosáhli svých cílů. Jsou také velmi nábožensky založení.

Lidé z Říše Editovat

Říše je největší útvar v celé Caladrii, nebo si to alespoň lidé v Říši myslí. Vznikla spojením několika rozhádaných kmenů. O to se zasadil Alaric I. Nositel Světla před několika staletími, kdy sjednotil kmeny pod svůj prapor na ochranu před hrozbou ze západu. V čele stojí císař z dlouhé linie potomků samotného Alarica. Lidé z Říše jsou zruční a ochotní se učit nové věci.

Lidé ze Severu Editovat

Nezdolní seveřané žijí na ostrovech nazývané Nordska severně od Říše. Každý ostrov má svého jarla, kteří vždy volí svého krále. Kdokoliv pak může vyzvat současného krále na souboj, pokud projeví slabost, a sesadit ho statím jeho hlavy, je-li v souboji poražen. Prohraje-li totiž, je to znamení, že mu severští bohové nejsou nakloněni a seveřané pod jeho vedením by ztratili přízeň bohů. Každý seveřan věří, že smrt je vykoupení z tohoto světa a proto hledají ty nejtvrdší boje a nejhrdinštější smrt, aby v posmrtném životě byli odměněni

Lidé z Jižních Království Editovat

Čest a rytířská přísaha je pro tento lid to nejdůležitější v živote. Za svého krále by položili život. Ve jménu krále se rytíři či dobrodruzi z Jižních Království vydávají na výpravy, o kterých pak budou básníci moci skládat verše. Obyčejný lid tvoří rolníci, kteří jsou věrní svým pánům a tvoří ekonomickou páteř Jižních království, kde se díky skvělým podmínkám daří veškerému druhu zemědělství.

Lidé z pouště / Dascařané Editovat

Pouštní národ je velmi nábožensky založený. Věří, že jejich nejvyšší vůdce je lidská podoba boha a proto ho uctívají. Jejich říše je postavená na kastovním systému, kdy nejvyšší moc zaujímá vůdce, který má neomezenou moc. Ihned pod ním mají nejvyšší moc kněží, patriciové a potom ostatní občané. Nejníže jsou otroci, kteří tvoří celou páteř jejich říše. Spousta Dascařanů projevu velký zájem o okultní vědy a věci s nimi spojené.

Lidé ze Svobodných měst Editovat

Svobodná města jsou městské státy roztroušené na jihu kontinentu a přilehlých ostrovech. Každému městu velí sedmičlenná rada složená z místních kněží, obchodníku a důležitých osobnosti daného města. Rada se každých pět let obměňuje. Svobodná města vynikají svým obchodním umem. Valná většina obchodních společností operujících po celém kontinentu sídlí a pochází právě odtud. Umění obchodu ovšem není jediné, co definuje Svobodná města. To nejdůležitější jsou žoldácké cechy, které disponují nejdisciplinovanějšími a nejtvrdšími vojáky v celé Caladrii. Už jako malí jsou odebírani od svých rodin a trénováni v umění zabíjení, taktiky a vojenství. 

Lidé z pohraničí Editovat

Tento lid cestuje světem a vydělávají si lovem a následným obchodem v civilizovaných částech světa. Žijí převážné za Horamy na konci světa, kde někteří zakládají nové osady, které dělí Říši na západě od dosud nezmapovaných končin. Jsou to převážně vyděděnci, vyvrhelové a lidi, kteří se rozhodli hledat nový život za hranicemi civilizovaného světa.