FANDOM

ŽivotEditovat

Vyrůstala jako dcera obchodníka z Kolsviku. O svém pravém původu však neměla ani zdání. Od mala se u ní začalo projevovat nesmírné magické nadání, ale dařilo se jí ho vcelku bravurně skrývat.

S otcem často cestovali, tak jak to u obchodníků bývá zvykem. I když, se narodila na severu, většinu svého života strávila v Řisi a putováním po ní. Poznala spoustu vlivných lidí, jelikož její otec se během pár let vyšvihnul z obyčejného obchodníka na jednoho z nejvíc uznávaných lidí v Říši. Byli zkrátka vítáni snad na všech dvorech v celičké Řísi.

Samozřejmě tento fakt neutekl penězi chtivým lidem, kteří se rozhodli jednat a Jennie unesli. Její adoptivní otec ji měl velmi rád a Jenny jeho lásku opětovala a proto neváhal ani chvíli a sehnal potřebné prostředky pro vykoupení své dcery. Nicméně k tomu nikdy nedošlo. Při cestě byl zraněn několika hladovými vlky a našla ho až parta dobrodruhů, která se rozhodla splnit umírajícímu muži jeho poslední přání a Jenny vykoupit.

Obchod nevyšel tak jak měl, nicméně Jenny byla vysvobozena z rukou hrdlořezů. Zdrcena ztrátou svého otce se vydala se svými zachránci do Kollsviku s vidinou, že jim to snad bude někdy moci oplatit.

 (...)