FANDOM

Jalmar je mladší bratr Dragského jarla Grimmara. Už jako malý si svého bratra dosti vážil a v pubertě se stal jeho vzorem. Grimmar viděl jakou náklonnost k němu chová jeho mladší bratr, věděl, že pokud může někomu bezmezně věřit je to právě Jalmar. Po dovršení dospělosti se Jalmar stal járlovým pobočníkem a jeho osobní strážcem. Kdykoliv potřeboval Grimmar vyřešit nějaké problémy, poslal Jalmara, který se o vše postaral. Jarl si tak nemusel ušpinit ruce a Jalmar byl rád, že může něco vykonat pro svého staršího bratra a svého járla. Zlom nastal až v momentě, kdy jeho bratra vyzval na souboj seker Jarl Elskaaru, Bjorn. Grimmar se rozhodl, že se proti Bjornovi postaví sám, tak jak velí severské tradice. V souboji však byl smrtelně raněn a po několika dnech zemřel. Jalmar musel svému bratrovi na smrtelné loži slíbit, že se Bjornovi mstít nebude. Rozzuřen bratrovým posledním přáním si raději vybral dobrovolné vyhnanství než se stát drágským jarlem a následovat, nyní již právoplatného krále Bjorna, vraha jeho bratra. Vydal se proto na jih do Říše. Potloukal se světem a přivydělával si jako námezdní pracant. Nakonec se usadil v malé vesničce jménem Bredon poblíž Revinoru. A zde roku 1583 narazil na Galmara, Deskaina, Gruugara a Ann.